Η παρούσα ιστοσελίδα δεν είναι ειδησεογραφική. Καταγράφει και αναπαράγει απόψεις, κείμενα και οπτικοακουστικό υλικό που κατά την υποκειμενική μου οπτική προαγάγουν το πολιτικό και πολιτιστικό γίγνεσθαι σε τοπικό και γενικότερο επίπεδο.Δεν είναι επίσης ανεξάρτητη.Εξαρτάται από της εμμονές, την πολιτική και αισθητική μου συγκρότηση, της ιερές τεμπελιές μου, τα μίση και της συμπάθειές μου και το ψαξιμο τις αντιγραφες copy paste που κανω για τα μανιταρια απο διαφορες σελιδες στο διαδικτυο η το πρωτοτυπο υλικο που εχω

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

Βαλσαμοχορτο η Σπαθοχορτο 2

  μαζεμα του βαλσαμοχορτου και καθαρισμα απο αγριοχορτα
                                            δεσιμο σε μικρα ματσακια και ετοιμασια για στεγνωμα

                                        καποιες κορφες πανε για το βαλσαμολαδο

                                              αυτοσχεδιο στεγνωτηριο στο μπαλκονι           
                                             βαση απλωματος ρουχων
                                                   μαζι με μεντα διπλα διπλα




                                           και το βαλσαμολαδο ετοιμαζεται για τον χειμωνα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου