Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Thirty ντερτι - Η εσωτερική μου φόρα ( με στίχους)

Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ

Είναι κάποιες στιγμές,
καλές και κακές,
που αφήνουν σημάδια
για πάντοτε...
Τις θυμάσαι και κλαις ή γελάς,
έχεις να λες γι' αυτές,
σ΄ακολουθούν μια ζωή...
- ποτέ δεν χάνονται!
Όμως, μη ξεχνάς
οι μεγαλύτερες, πως θα 'ρθουν πιο μετά
και θα ρχονται απρόσκλητες,
ως και μετά θάνατον!
Μια κλωστή θα σε κρατάει
απ΄τη ζωή που κυλάει,
απ΄το ταξίδι
στης χαράς και στου φόβου το άβατον...
Και γι' αυτό να λες
"Ούτε μια στιγμή δεν θυμάμαι τώρα
τις ξέπλυνε όλες, σαν βροχή, η εσωτερική μου φόρα"

Ο τροχός που γυρνάει
αιχμαλώτους μας κρατάει
με την μνήμη
και στη λήθη καταδίκους.
Τις στιγμές μας μετράει
και ξαφνικά σταματάει
και κληρώνει
για δίκαιους και άδικους...
Τότε, ο καλύτερος κι ο χειρότερος
σπρώχνονται μαζί
περιμένοντας
στη ρεσεψιόν των ουρανών,
μέχρι που κάποιος σε κοιτάει
και τις στιγμές σου ρωτάει
για να σου πει,
τελικά, που σε βάζουνε.
Και σ΄αυτόν να πεις
"Ούτε μια στιγμή δεν θυμάμαι τώρα
τις ξέπλυνε, όλες σαν βροχή, η εσωτερική μου φόρα!"

Ούτε μια στιγμή δεν θυμάμαι τώρα
τις έπνιξε, όλες σαν βροχή, η εσωτερική μου φόρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου